מידע כללי למתעניינים

המכללה האקדמית לחינוך חמדת הדרום, הינה מוסד מוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה המעניקה תעודת הוראה לבעלי השכלה אקדמית, תואר .B.ed ותואר שני .M.ed. הלימודים מתקיימים בקמפוס כפרי ורחב ידיים הממוקם בקרית החינוך של המועצה האזורית "שדות נגב".
המכללה חרטה על דגלה הכשרה אקדמית ברמה גבוהה של סטודנטים וסטודנטיות לתפקידי חינוך, מנהיגות ומעורבות קהילתית וחברתית.
במכללה האקדמית חמדת הדרום מדגישים את הפן הערכי-תורני-ציוני בד בבד עם הקניית כלים חדשניים, והכשרת הסטודנטים והסטודנטיות למקצועות מובילים בתחומי המדעים, המתמטיקה והאנגלית. תכניות הלימודים שומרות על שילוב נכון של ידע אקדמי רלוונטי והתנסות מקצועית.
לימודי תואר ראשון והסבת אקדמאים הינם נפרדים לגברים ונשים. (לימודי ערב לגברים.)

מגוון תוכניות לימוד

תואר ראשון B.Ed. לנשים

למידע נוסף לחצי כאן

תואר ראשון B.Ed. לגברים

למידע נוסף לחץ כאן

תואר שני M.Ed.

למידע נוסף לחצו כאן

הסבת אקדמאים להוראה

לתכנית הסבת אקדמאים לנשים לחצי כאן
לתכנית הסבת אקדמאים לגברים לחץ כאן

השלמה ל B.Ed.

לתכנית השלמה לB.Ed. לנשים לחצי כאן
לתכנית השלמה לB.Ed. לגברים לחץ כאן

התפתחות מקצועית לעובדי הוראה והשתלמויות

למידע נוסף אודות הקורסים וההשתלמויות לחצו כאן

סדרי רישום היחידה להתפתחות מקצועית לחצו כאן

ליצירת קשר: בתאל ממן

מייל:batmmn@hemdat.ac.il  

טלפון: 08-9937670 שלוחה 128

המכללה מעמידה מערך של שירותים תומכים לסטודנטים:

  1. מלגות והלוואות – למידע נוסף לחצו כאן.
  2. מעונות
  3. משפחתון – למידע נוסף לחצי כאן
  4. מדרשה- למידע נוסף לחצי כאן

סדרי רישום

פגישת יעוץ לימודים

בשלב הראשון לרישום יש להגיע לפגישת ייעוץ ופתיחת תיק. יש להמציא את המסמכים הבאים: (יש להציג מסמכים מקוריים או העתקים חתומים ומאושרים כזהים למקור)

  1. טופס רישום – ניתן להוריד מהאתר או למלא בפגישת הייעוץ
  2. שתי תמונות פספורט – יש לרשום את שם המלא ומס' זיהוי על גבי התמונות
  3. צילום תעודת הזהות כולל ספח
  4. תעודת בגרות או עבור תלמידות יב': אישור על זכאות לתעודת בגרות/ אישור על ציוני בחינות הבגרות/ זימון רישום לבחינות בגרות חסרות
  5. צילום ספח הפסיכומטרי
  6. תעודת שחרור מצה"ל או מהשירות הלאומי
  7. מועמדות לקויות למידה תצרפנה טופסי אבחון

 

דמי רישום

דמי הרישום לשנה"ל תשע"ט הם 400 ש"ח.
דמי הרישום אינם נכללים בשכר הלימוד והם יפים להצגת המועמדות פעם אחת בלבד (אין הם עוברים משנה לשנה).

במקרה של ביטול הרשמה לא יינתן החזר כספי של דמי הרישום.

ניתן לשלם בכרטיס אשראי באופן מקוון (קבלה תישלח בדואר לכתובת שהיזנתם), בעת ביצוע הרישום יאומת התשלום ע"י צוות היחידה.

לתשלום מקוון לחצי כאן

לפרטים נוספים בענייני התשלום ניתן לפנות למחלקת גבייה  08-9937672

טופס רישום

להורדת טופס הרישום לחצי כאן

ניתן ליצור קשר עם יחידת הרישום על מנת להיוועץ בכל נושא הקשור ללימודים והרשמה:

מרכז מידע ויעוץ: 08-9937689
מנהלת היחידה: גב' אושרית עמי
טלפון: 08-9937654
דוא"ל: oshrit@hemdat.ac.il

זמני הקבלה ביחידת הרישום במכללה: בימים א'-ה', בין השעות 16:00-08:00 בתיאום מראש.

לאחר פגישת הייעוץ תוזמן הסטודנטית לוועדת קבלה, אם תעמוד בה בהצלחה תקבל הודעה על קבלתה למכללה.
לתשומת ליבך: קבלת מעמד של סטודנטית סדירה תיעשה רק לאחר הסדרת תשלומי שכ"ל בגזברות.