מקובל להבחין בין למידה מרחוק שמתבצעת כאשר הלומדים מחוברים בזמן אמת למרחב משותף (בין אם הוא כולל וידאו ובין אם לא) – למידה סינכרונית לעומת למידה מרחוק שמתבצעת בקצב האישי של הלומדים למידה א-סינכרונית. לפניכם שני כפתורים שבלחיצה עליהם תמצאו שו"ת מפורט לגבי כל אחת מהדרכים.
בכל שאלה/התייעצות בנוגע לשימוש מושכל בכלים אלו בהלימה למטרות הפדגוגיות, מוזמנים להתייעץ איתנו ולחשוב יחד על מגוון רעיונות.
מרינה מוריה וקנין, ראש היחידה ללמידה דיגיטלית וחדשנות בחינוך, marinavak@hemdat.ac.il
וענת עטיה, רכזת היחידה ללמידה דיגיטלית וחדשנות בחינוך, anat@hemdat.ac.il