fbpx
צור קשר!

טקס הענקת תארים תשפ"ד

טקס הענקת התארים שהתקיים אתמול בהאקדמית חמדת, השנה בסימן "מצדיעים לחוסן" והעלה על נס את גילויי החוסן של קהילת האקדמית חמדת במלחמת חרבות ברזל. היה חגיגי ומרשים במיוחד, עם אלפי משתתפים, במת ענק, תוכנית מלאת תוכן וכיבוד עשיר. 
מקבלי תואר לשם כבוד בטקס היו איריס חיים ודדי שמחי. דדי שמחי הוא תת אלוף במילואים שהיה גם נציב כבאות והצלה. בנו גיא ז"ל נהרג בשבעה באוקטובר בקיבוץ רעים בעת שניסה להגן על חבריו. עוד לפני שהסתיימה השבעה יצא דדי למילואים בפיקוד העורף, ומאז הוא פועל למען אחדות בחברה הישראלית. איריס חיים היא אימו של החטוף יותם חיים ז"ל, שנהרג בשגגה על ידי חיילי צה"ל. מייד לאחר האסון שלחה מסר של הזדהות וניחומים לחיילים שירו בבנה, ומאז ממשיכה לחזק את כוחות צה"ל ואת אזרחי ישראל מעל במות שונות. איריס חלתה ולא יכלה להשתתף בטקס.
פראבין, בידהאן והימאנצ'ל, שלושת הסטודנטים הנפאלים של האקדמית חמדת, שנפצעו ממחבלי החמאס בשבעה באוקטובר ועדיין נמצאים בתהליכי שיקום בישראל, היו אתמול אורחי כבוד בטקס הענקת התארים. במהלך הטקס סופר על גבורתם, הוזכרו עשרות חבריהם שנפלו ואת חברם החטוף ביפין ג'ושי, והם הוזמנו לבמה לקבל צעיפים מסורתיים מנפאל וזרי פרחים.

הרבה הכנות, התרגשות שיא, וסיפוק רב! מזל טוב למאות מקבלי ומקבלות התארים!

מוזמנים לצפות בתמונות ובסרטונים מהטקס

גלריית תמונות

טעימה מטקס הענקת תארים תשפ"ד

 

סרטונים מהטקס

תואר לשם כבוד

מצפים לשובם של כל החטופים

הקמפוס לחיילים

נשות המילואים

התמיכה במפונים

 

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)