תמיכה טכנית

מוקד טלפוני: 08-9937650
מייל: help-desk@hemdat.ac.il
שעות מענה טלפוני: ימים א'-ה' 8:00-16:00

 

ניתן לפנות לצוות מערכות מידע ולבקש סיוע בכל מה שקשור למערך הלמידה המקוונת, בעיות כניסה למודל ולמידע אישי, שימוש מושכל בטכנולוגיה וכל נושא שבו באפשרותנו לסייע לכם.

הכניסה לשירותים המופרטים להלן היא באמצעות שם משתמש (מספר זהות) וסיסמא שנוצרת בכניסתכם הראשונה. (זיהוי= מס' תעודת הזהות, סיסמה = יש ללחוץ על "שכחת סיסמה?" והסיסמה תשלח במייל או במסרון לפי בחירתך

לכניסת סטודנטים ומרצים לפורטל ודרכו למודל לחצו כאן

פורטל סטודנטים

מערכת מידע לסטודנט ולמרצה

בפורטל תוכלו לצפות במידע חיוני כגון: הודעות מהמזכירות האקדמית, מערכת שעות, אישור לימודים, מועדי בחינות, ציונים, מאזן חובות אקדמיים, פירוט תשלומי שכ"ל ועוד.

מערכת המודל

אל מערכת המודל מעלים המרצים את תכני הקורסים (מצגות, חומרי קריאה, קישורים ברשת ועוד). בנוסף מאפשרת הפלטפורמה לתקשר באמצעות הפורומים, להגיש מטלות, לבצע מבחנים מקוונים ולהשתתף בפעילויות נוספות. הכניסה למודל באמצעות ת"ז והסיסמה שקיבלתם. עם כניסתכם למערכת תראו את רשימת הקורסים בתחתית העמוד- לחיצה על שם הקורס תאפשר לכם כניסה אליו.
ניתן להיכנס למערכת המודל באמצעות הטלפון הנייד.
הערה: הגלישה במערכת המודל מומלצת בדפדפני Firefox או Google Chrome (ולא בExplorer).

למידע נוסף, מדריכים מוקלטים ועוד לחצו כאן

לאיפוס סיסמא לחצו על "שכחתי סיסמא" בקישור זה https://live.or-bit.net/hemdat/Login.aspx

לאחר איפוס הסיסמא תתאפשר כניסה מידית לפורטל ושמם יש כניסה ישירות למודל.

למדריך איפוס סיסמא לחצו כאן

מוקד טלפוני מיוחד לפניות בנושא: 08-9937650 שלוחה 4
שעות מענה טלפוני: ימים א'-ה' 8:00-18:00, ימי ו' 8:00-12:00
מייל: help-desk@hemdat.ac.il

היכנסו לחנות האפליקציות במכשיר הטלפון, חפשו והורידו את האפליקציה "האקדמית חמדת". לאחר ההתקנה היכנסו עם שם המשתמש והסיסמה ותיהנו מגישה למידע האישי שלכם.

ספריית האקדמית חמדת מעמידה לרשות הסטודנטים מספר רב של מאגרי מידע, מאגרים מסחריים וכתבי עת אלקטרוניים. הגישה למאגרי המידע וכתבי העת האלקטרוניים היא חופשית מתוך המכללה וגישה מהבית באמצעות שם משתמש וסיסמא.
http://mgs.hemdat.ac.il/login

מערך ההדפסות החדש מאפשר שליחת קבצים להדפסה במדפסת שבספריית המכללה מכל מקום ומכל מכשיר נייח או נייד.

איך זה עובד ?

מתחברים לאיזור ההדפסה האישי >> מעלים קבצים להדפסה >> מגיעים למכללה ומקישים את הקוד האישי שלכם במדפסת.

כמה זה עולה?

מחירי ההדפסה נותרו ללא שינוי 15 אגורות להדפסה בשחור\לבן ו 1.5 ₪ לדף צבעוני.

טעינת הכסף מתבצעת בכרטיס אשראי

 רוצים להרשם?

  1. לחצו כאן :

 לאחר ההרשמה ישלח אליכם קוד אישי במייל (בדקו גם בתיקיית ה SPAM)

  1. מתחברים לאיזור האישי
  2. מעלים קבצים להדפסה
  3. נגשים למדפסת החדשה בחדר ההדפסה שבספרייה (צילום מצורף)
  4. מקישים את הקוד האישי
  5. בחרו "הדפס הכל"

רשימת כלים טכנולוגיים אשר יאפשרו לכם לנהל ולשתף את החומר הנלמד. צוות מערכות מידע ישמח לסייע לכם על מנת שתפיקו את המרב מהטכנולוגיות הזמינות לרשותכם ברשת.

כוננים ברשת ושיתוף תכנים

מומלץ לשמור את הקבצים החשובים ברשת מהסיבות הבאות:

  • במידה ויקרה משהו לדיסק במחשב שלכם – יישמר לכם עותק של הקבצים.
  • הקבצים יהיו זמינים לכם מכל מקום – כולל מהטלפון הנייד.
  • ניתן לשתף קבצים עם חברים באמצעות מתן הרשאת גישה לתיקיה.

מדובר בשירות ללא תשלום אשר כרוך בהורדת אפליקציה אותה אתם יכולים להתקין על כל מחשב. לאחר ההתקנה יתווסף לכם כונן נוסף במחשב אשר כל מה שיישמר בכונן זה – יהיה לו עותק ברשת. ניתן להיכנס לחשבון שלכם מכל מקום, לצפות ולהוריד את הקבצים. אפשר כמובן להתקין את האפליקציה בכל מחשב ואז אותם קבצים יהיו זמינים מכל מקום.

האפליקציות המומלצות:

dropbox-logo-100257961-orig

Dropbox – ניתן להיכנס לאתר, להירשם ולהוריד את התוכנה למחשב. תתחדשו – יש לכם דיסק חדש במחשב אשר כל מה שנמצא בו יהיה זמין עבורכם ומגובה ברשת.

gogle driveGoogle drive – שירות אחסון הקבצים של גוגל.
לסרטון הדגמה: https://www.youtube.com/watch?t=3&v=zO6nQTfLwjII

 - ONE DRIVEשרות אכסון הקבצים בענן של מיקרוסופט, עם נפח אכסון ענק של 1 טרה (1000 ג'יגה). ניתן לכל סטודנט/ית כחלק מחבילת OFFICE 365

תזכורות וצילום או סריקת סיכומים לטלפון הנייד

camscanerCamscanner – אפליקציה המאפשרת לצלם באמצעות הטלפון הנייד מספר דפים, לאגם אותם לקובץ Pdf, מומלץ בעיקר כאשר תרצו לצלם סיכומים אחד של השני ולשתף במייל או בווטסאפ. חפשו ב App store את האפליקציה Camscanner.

keepKeep – ניהול פתקים ותזכורות, מוצר של חברת Google. חפשו ב App store את האפליקציה Keep.

 

יישומים וכלים ללמידה

היחידה ללמידה דיגיטלית וחדשנות בחינוך, ריכזה מאגר של כלים דיגיטליים בתחומים שונים ומגוונים. 

למעבר לדף כלים דיגיטליים לחצו כאן

האקדמית חמדת מציעה לסטודנטים במכללה שירותיים ייחודיים וחדשנים של חברת מייקרוסופט שיסייעו לכם במהלך הלימודים.

לצורך פתיחת חשבון יש לשלוח פנייה לתמיכה הטכנית במייל help-desk@hemdat.ac.il 

כל סטודנט זכאי לחבילת Office 365 אשר כוללת:

1. כונן בענן בגודל 1000 Giga – את הכונן ניתן להתקין במספר מחשבים ובטלפון הנייד. ניתן לשתף קבצים בין חברים, לגבות את הטלפון הנייד לענן (תמונות סרטים ועוד). ניתן לערוך את המסמכים ישירות בענן.
2. SKYPE FOR BUSINESS – השירות מאפשר לסטודנטים לקיים שיחות ועידה מלוות בוידאו ושיתוף מסמכים בזמן אמת, לבנות קבוצות למשלוח הודעות פנימיות ועוד יכולות נוספות רבות.
3. אתר אינטרנט אישי – כל סטודנט/ית יכולה להקים אתר אינטרנט אישי, להעלות אליו מסמכים, לשתף אותם ועוד.
4. אופיס בענן – עבודה על סביבת אופיס מתקדמת בענן ללא צורך בהתקנה על גבי המחשב, גישה מכל מקום ושיתוף בלחיצת כפתור.
5. תיבת דואר בגודל 50 גיגה – שירות ייחודי בגודל ובממשק החדש.
כל השירותים הנ"ל ללא עלות.

איך מקבלים?

פונים לתמיכה הטכנית במייל help-desk@hemdat.ac.il לצורך פתיחת חשבון.

איך משתמשים?

לעזרה והדרכה ביישומי אופיס 365 לחצו כאן.

לטלפון הנייד:

הורידו לטלפון את האפליקציות הבאות:
אפליקציית OUTLOOK
אפליקציית Onedrive
אפליקציית Skype for business

למחשב:

היכנסו לקישור הבא: http://portal.office.com
משם תהיה לכם גישה להורדת Skype for business, גישה לתיבת הדואר שלכם, ולהורדת כונן ה Onedrive כך שתהיה לכם גישה לקבצים ישירות ככונן במחשב.
בהצלחה!

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)