פגישת יעוץ לימודים
בשלב הראשון לרישום יש לתאם פגישת יעוץ פרונטלית / טלפונית.
לאחר קבלת הפרטים ובדיקת עמידה בנתוני הקבלה, ישלח אלייך קישור לרישום.
יש להכין את המסמכים הבאים בטרם כניסתך לקישור (יש לצרף מסמכים מקוריים חתומים או העתק נאמן למקור)
רישום לתואר ראשון
- תעודת בגרות או עבור תלמידי י"ב: אישור על זכאות לתעודת בגרות/ אישור על ציוני בחינות הבגרות/ זימון רישום לבחינות בגרות חסרות
- צילום ספח פסיכומטרי
- צילום תמונת פנים
- צילום תעודת הזהות כולל ספח
- תעודת שחרור מצה"ל או מהשירות הלאומי
רישום לתואר שני
- תואר ראשון / אישור סיום חובות של התואר הראשון + גיליון ציונים חתום ע"י מוסד הלימודים
- צילום תעודת זהות
- קו"ח המלצות
- אישור ותק
- צילום פנים
רישום להסבת אקדמאים
- תואר ראשון / אישור סיום חובות של התואר הראשון + גיליון ציונים חתום ע"י מוסד הלימודים
- צילום תעודת זהות
- צילום פנים
- מידע נוסף על: הסבת אקדמאים
דמי רישום
דמי הרישום הינם 300 ש"ח.
דמי הרישום אינם נכללים בשכר הלימוד והם יפים להצגת המועמדות פעם אחת בלבד (אין הם עוברים משנה לשנה).
במקרה של ביטול הרשמה לא יינתן החזר כספי של דמי הרישום.
ניתן לשלם בכרטיס אשראי באופן מקוון (קבלה תישלח בדואר לכתובת שהזנתם).
לפרטים נוספים בענייני התשלום ניתן לפנות למחלקת גבייה 08-9937672
ניתן ליצור קשר עם יחידת הרישום על מנת להיוועץ בכל נושא הקשור ללימודים והרשמה:
מרכז מידע ויעוץ: 5280* / 08-9937689
מנהלת היחידה: גב' צהלה סלומון
טלפון: 08-9937654
דוא"ל: tzahala@hemdat.ac.il
זמני הקבלה ביחידת הרישום במכללה: בימים א'-ה', בין השעות 15:30-08:30 בתיאום מראש.
לאחר פגישת הייעוץ יוזמן המועמד לוועדת קבלה, אם יעמוד בה בהצלחה – יקבל הודעה על קבלתו למכללה.
לתשומת ליבך: קבלת מעמד של סטודנט סדיר תיעשה רק לאחר הסדרת תשלומי שכ"ל בגזברות.