המכללה מעמידה לטובת המרצים ואנשי הסגל מבחר שירותי מחשוב וטכנולוגיה, ניתן לפנות לצוות מערכות מידע ולבקש סיוע בכל מה שקשור למערך הלמידה המקוונת, בעיות כניסה למודל ולמידע אישי, שימוש מושכל בטכנולוגיה וכל נושא שבו באפשרותנו לסייע לכם:
מוקד טלפוני: 08-9937650
מייל: help-desk@hemdat.ac.il
שעות מענה טלפוני: ימים א'-ה' 8:00-16:00
פורטל ומוּדל
הכניסה לשירותים המופרטים להלן היא באמצעות שם משתמש (מספר זהות) וסיסמא שנוצרת בכניסתכם הראשונה. (זיהוי= מס' תעודת הזהות, סיסמה = יש ללחוץ על "שכחת סיסמה?" והסיסמה תשלח במייל או במסרון לפי בחירתך
לכניסת מרצים לפורטל ודרכו מעבר ישיר למודל לחצו כאן
פורטל
מערכת מידע לסטודנט ולמרצה
בפורטל תוכלו לצפות במידע חיוני ולבצע פעולות שונות כגון: הודעות מהמזכירות האקדמית, מערכת שעות, מועדי בחינות, ציונים, העלאת סילבוסים ועוד.
מערכת המודל
אל מערכת המודל מעלים המרצים את תכני הקורסים (מצגות, חומרי קריאה, קישורים ברשת ועוד). בנוסף מאפשרת הפלטפורמה לתקשר באמצעות הפורומים, להעלות מטלות, לבצע מבחנים מקוונים ולהשתתף בפעילויות נוספות. הכניסה למודל באמצעות ת"ז והסיסמה שקיבלתם.
ניתן להיכנס למערכת המודל באמצעות הטלפון הנייד.
הערה: הגלישה במערכת המודל מומלצת בדפדפני Firefox או Google Chrome (ולא בExplorer).
למידע נוסף, מדריכים מוקלטים ומעבר לסביבת הדרכה במודל לחצו כאן
TOMAX
מוקד טלפוני מיוחד לפניות בנושא: 08-9937650 שלוחה 4
שעות מענה טלפוני: ימים א'-ה' 8:00-18:00, ימי ו' 8:00-12:00
מייל: help-desk@hemdat.ac.il